AJ MIN RUMPAAAH!

Jag har hoitont.
I kackan.

Jag har börjat träna.
Från o mä idag.

Körde kondiZz på jobbet.
Efter jobbet.

Idag är jag fri från penicillin också.
Efter tre veckors kur.
Men jag hostar fortfarande o snorar.

Det går nog över med tiden.
Nästa år kanske.

Fan, aså jag är SÅ JÄVLA HAJPAD INFÖR O TRÄNA IGEN!
Jag var så hajpad, att min konditionspass inte kändes tillräckligt.
Så jag körde situps och typ...hundbenslyft eller vad de nu heter.
Man ser iaf ut som en hund som ska kissa. (killhund)
Och utfall körde jag.

Och jag har redan fått rumpvärk.
Äe, det känns lovande.
Jag har tillome ätit bra.
Lax o spenat o keso.

Min brorsdotter rörde vid min rumpa för typ en månad sen o ba:
Oj, den här jummpan skulle behöva lite träning!
O så sprang hon glatt iväg.
Hon är liksom 4.

Så nu har iaf min kacka fått lite träning.

Jag vill sova för mina ögon är jättetrötta och grusiga.
Men tvättmaskin tillåter inte mig sova.
Eller..JO! Nu är den klar!

Vilken tajming!

Herrå!

 

Najk.

Najk e bra.

Jag gillarom.

Jag vill ha ALLT i Najk!



Kommentarer
Postat av: Helena

Skön min på bilden :)

2010-04-20 @ 23:00:52
Postat av: savanah

haha asså din blogg e bäääääst! tyckte att du behövde veta de

2010-04-21 @ 00:44:29
URL: http://sabobone.devote.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback