Chat såhär mot påskslutet.

Okej, jag vill bara poängtera att jag inte hänger på chatroulette dag in dag ut.
Hahah, igår blev jag introducerad till det o aså,
FAN vad kul det är!

Tänk att vi gått så långt i utvecklingen,
att vi kan se människor över hela världen,
med bara en internetuppkoppling och en kamera.
Det är lite läskigt faktiskt.

O tänk att jag råkade hamna i chat med Snoop, av alla.
Det bor liksom nästan 7 miljarder människor i världen.

Först täckte jag ju min kamera, för att jag inte ville visa mig själv.
Hahah..aså..det känns ändå helt patetiskt, men när jag såg att det var dom,
då ville jag inte missa på dom, så jag drog bort täckmanteln o ba WHAAAAAAAAT!
Aja, jag ska sluta hajpa.

Men tänk hur kändisar kan göra folk glada bara av att koppla upp sig där.
Det är ändå värsta grejen.

Fan..jag o Leo sov till kolokan 14.
Ej bra, men FAN vad skönt det är med påskis.

 

 

Full koncentration!

Ägget måste ju bli blå, som favrit-färgen.

 

 

Darrell visar upp sin nya lösa tand.

 

 

Elsa visar upp sitt nya ägg.

Haha, ser det inte ut som att hon säger: - "Assaaah, det här är ett ÄGG!"

 

 


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback