Dataspelskille.

Min kille berättade inte för mig att han var
en dataspelskille och en fopollskille innan vi flyttade ihop.
Så ah, nu e jag här.
Fast med honom.

Vi bor i ett dataspelshem, och ett fotbollshem.
Haha NÄEI nu ska jag sluta överdriva.
Jag säger det med glimten i ögat.
Tycker det är ganska roligt.

Jag har alltid dragits ti typ,
smarta killar som gillar datorer o spel o e lite sådär höhöhöhö.
Så han passar mig perfekt.

Då ere inte så mkt press på att jag ska behöva va,
tjejig o fixa o dona, för han märker ändå ingen skillnad.
Hoitbra.

Jag har kommit igång riktigt bra med min träning nu.
Körde hårda pass både i måndags och i tisdags, idag är det min vilodag.
Men det blev inte så mycket vila, för jag har jobbat 12 timmar.
Övertid är alltid bra.

Imorn ska jag jobba mycket igen och gymma på det.
Shit, ah, ni fattar inte hur hajpad jag är över livet.
Jag bara vill o vill o vill.

Är i en hurtig period just nu, då allt bara ska klicka
o allt ska gå bra o jag ska va så dukti hela tin o hinna mä allt o ba,
shit jag har en fritid också!
- Jag behöver inte åka raka vägen hem efter jobbet,
jag är ju en levande människa wuhööw!
Typ så har jag blivit.

Äe, nu ska jag äta en pizzaslice me grabbarna.
För jag TRÄNAR, jag KAN äta de.
Jag FÅR, för ah, de e ingen grej för mig.

 

Year 2006, before i knew.














Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni va när ni va unga...

2010-04-28 @ 21:22:56
Postat av: KARRE

härlig blogg! underhåller verkligen! :)

2010-05-06 @ 13:49:28
URL: http://jovkar.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback