MOULIN ROUGE BILDER.


Cookies studentskiva var jättejättekul!
Dansade o drack o knäppte massa foton.
Hahah..jag hade lösfransar på mig..
(Elsa lurade i mig att precis ALLA har det.)
Att alla borde ha det.

Så ah..jag föll för min storkusins grupptryck o hade det.
Men jag hade limmat på ena ögonfransen snett
så jag hade lazy-eye hela kvällen.


 

Men de gjorde inte så mkt.
Man kan ha kul med lazy eye.

 


 

Brorsan Alex ville också prova kläder.

Visst har han har snygga ben?



 

De e standard att ta bilder inne på toa.

 

 


 

Ett helt drös mä folk, ingen visste vilken kamera man skulle titt in i.

Jag tittade in i min kamera, kändes tryggast så.

 

 

 

 

 

Mamma o pappa leker kurragömma bakom mig.

 

 

Han har fortfarande swäg.

Haha!

 

 

 

Kusin, bror o jag.

 

 

Cookie o jag, vi e goda systrar fastän väldigt oolika.

 

 

 

 

Det är ganska roligt att det var min pappa som tog den här bilden.

I vanliga fall brukar man ju försöka "dölja" om man går ut med lite urringning typ.

Typ, herrå pappaah! *dragit upp linnet över hakan typ

Så fort man går utanför dörrn drar man ner.

Det finns massa massa fler bilder men det har vi inte tid me.

En riktigt kul kväll var det iaf.

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Fina bilder :) Männen som var med såg dock inte så MoulinRougeiga ut dock. Eller jag vet inte. Det kanske inte är så mycket grej en man kan göra för att se MoulinRougeig ut.

2010-04-17 @ 14:43:07
Postat av: Fatima

Fan vad snygga alla ni var! Helt heta.

Ni måste ha väldigt coola föräldrar, min pappa skulle ha gett mig en fet toffla om han ens såg mig gå ut sådär från mitt rum till vardagsrummet. Och att dom stannade på studentfesten :)

2010-04-17 @ 19:41:58
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: elena

coola eller mesiga..

2010-04-18 @ 11:21:32
Postat av: Bless

snygga bilder

är din kille svensk eller african?

2010-04-19 @ 00:42:23
Postat av: Pascale

Tack!!



Helena- Ah nää det är inte så mkt dom kan göra..männen..men en del var faktiskt riktigt coolt klädda.



Fatima - Hehe taack, aa dom är coola mina föräldrar. Mamma vill alltid ut o dansa, pappa har blivit mer reserverad med åren; "vi börjar bli gamla nu, kroppen hänger inte med som förut"..säger han. Men ibland kan dom slå till. Självklart skulle dom inte gilla om vi gick klädda så på vanliga fester. Men ah, vi är ju vuxna och kan tänka själva =)



Bless - Min kille är från Lappland och djungeln. Han gillar banänas och fjällbrynt. Hahaha!

2010-04-19 @ 21:32:59
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: f

Gaaaah älskar dina ögonbryn!!! :O

2010-05-10 @ 19:11:56
URL: http://felizzia.devote.se
Postat av: Anonym

jättefint läppstift vad heter färgen märket????

2010-07-30 @ 10:51:09

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback