PARTAJ.



(Fett störande, jag bloggade sent igårkväll
men det sparades inte, så ni får läsa om vad jag hade o säga då - nu.)


Äe, FAN vad bra helg det har varit!

Jag har hunnit med att vila jäkla mycket,
o på min vakna tid har jag promenerat i vårsolen, myst med min älskling.
Varit med min familj, vilat lite mer,
vilat ÄNNU mer, o festat - två kvällar.

Den här påsken har verkligen varit välbehövd.
Känner att jag har jobbat o jobbat o jobbat,
o det har vare ansträngande att vara så sjuk som jag varit.

Så nu har jag bara kunnat slappnat aaav,
kunnat andas fritt pga min penicillinkur o ah, allt har varit bra.
Har köpt kosttillskott nu också, för mitt nya jag ska vara mitt friska jag.
Jag kommer bli en pigg tjej, som ba..
aah, nästan gå omkring i hästsvans o ba hee-eej. - Jätteglad.

Min hy kommer lysa o jag kommer använda stövlar.
Jag kommer typ, byta handväska oftare och använda koftor.

....eller?

Haha, näe, jag älskar o överdriva.
Men det är bara för att ni ska förstå måoden ti 100%.

Här kommer lite bilder från lördagskvällen.
Jag hade en liten get together-tjejkväll o sen gick vi på Stures.


 

 

Min vackra lillasyster Cookie som gör modellpåosen.

 

 

 

Jag o min fina Annika!

Aså faaan, vi hade FETT KUL!

Äe, det här måste vi göra om.

 

 

 

En thAblet på måårgåån, én thAblet..til ekHvellen! (internt)

Hahah, min läkare skrev så på mitt penicillinrecept.

Och jag läste det högt för mig själv när jag gick ur från apoteket.

Hahah..

En tablett på morgon, en tablett till kvällen.

(han var iranie).

 

 

Min vackra kusin Elsa.

 

 

Roger den genomsnälle o Johan den knäppe var mä oss,

dom kom o krasha tjejfesten, men det var kul det med!

 

 

Japp, tänk hur vi klär oss numera..legings hit o légings dit.

Men det hör till årtalet.

 

Äe, nu äre sovdags.

Jobb imorn.

 

 

 







Kommentarer
Postat av: helena

Fina ni är. Gillar modellpåosen.

2010-04-07 @ 20:44:40
Postat av: cookie

tack bror

2010-04-08 @ 00:15:57
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Empress

Skit snygga!

Var har du köpt ditt svarta spetslinne?

var har din syrra köpt dom retro leggingen?

wonderful

2010-04-12 @ 15:50:01
Postat av: Pascale

Tack! Jag köpte linnet på bikbok, o syrran köpte sina legings på urban outfitters en gång i tiden o dom finns säkerligen inte kvar, men dom har massor av coola legingz där!

2010-04-12 @ 20:20:53
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Empress

http://www.urbanoutfitters.co.uk/Clothing/Leggings/icat/leggings&bklist=icat,5,shop,womens,womensclothing,leggings



Dom har inga fina leggings där, eller är jag på fel sida?

2010-04-13 @ 11:33:33
Postat av: Pascale

haha meh...nee...där inne skaru ju inte va..du ska gå till affären personligt o leta på deras typ renewal-gräjjer. de e där man kan hitta riktiga kap. annars kan jag väl tipsa om typ, beyond retro..

2010-04-13 @ 22:24:20
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Empress

Bor inte i Stockholm, bor i skåne :(

vi har inga sådana affärer här



:( ingen retor, ingen outfitters



Snygga svarta leggings du har, var har du köpt dom?

2010-04-14 @ 01:28:36
Postat av: Pascale

aha...vad knäpp jag är som bara ANTAR att folk bor i stockholm! De svarta legingsen kommer från lindex! Det hoppas jag att ni har. Jag har föresten köpt fler coola legings på lindex. Man hör nästan på bara namnet att dom borde ha legings. - lingeggs...lindegs...leginx..=D

2010-04-14 @ 07:03:29
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback