SKURT OCH INGAMAY.

Minns ni Skurt?
Som gick på 3an, på tv.
Jag gillade verkligen Skurt, jag blev så glad av honom.

För ett par dar sen påminde Leo mig om de barnprogrammet
o ja ba ååååååååå kan vi kollaaaaaaaaah!!
Så satte han på den på sin iphone.

De va då han berättade att det är INGAMAY som ÄR SKURT!
Fattar ni måoden?

Hela min värld rasade.
Jag visste väl inte att det var Ingamay när jag var liten.

Så nu blev allt ändrat.
Nu när man kollar på avsnitten i vuxen ålder.

Ah men det känns typ som när man var liten
o fick veta att tomten inte fanns på riktigt.
Skurt finns inte på riktigt.



 


Aså...Ingamay e ju knäpp!
Hoitknäpp är hon, hon måste vara psykisk sjuk.

Men jag, gillar.. hur hon. sätter punkt. efter. varje....oooord.

O jag gillar att hon heter Ingamay med Y.

För de e liksom lite coolare.

Man var cool på 90 talet också.

Det är typ som att folk med S i sitt namn byter mot Z numera.

För det är liksom coolt.

Matz....

Ericzon.

 

UPDATE: OOOOOOOOHH!

Jag märkte det nu! - Det står SAGA SAKER på kartongen!!

Haha saga-saker.

Hoitgulligt.

Jag vill också ha en kartong med saga saker!

 

Åhh..aja äe..nu måste jag sova.

Har tränat igen. Har tränat 3 dar nu. o de känns jättebra.

Det är nästan satt jag ser resultat.

Ni vet som alla anorektiker ser sig jättetjocka - jag ser mig jättefit i spegeln.

 

 


Kommentarer
Postat av: cookie

TUUUNG E DU!! hahahahaha dör av garv

2010-04-22 @ 22:44:36
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: savanah

hahahaha! om ja inte minns fel fick man sånna tröjar av fun light eller nått i nån tävling.. en tjej i min klass hade sån i 5an o skröt om de... varför förstår ja ej.

2010-04-22 @ 23:18:14
URL: http://sabobone.devote.se
Postat av: helena

Gu jag var inte så häftig att jag hade trean som barn. Det var nåra som var tuffa eller skillsmässobarn från Sthlm som hade det. På sin höjd.

2010-04-23 @ 19:46:57

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback