Att fånga en groda.

Heej dear friends!

Ahh..vilken dag!
Har hunnit med massvis av grejer.
O alltid händer det nåt..

För några sekunder sen fångade jag en groda i en plastpåse.
Den hade lyckats hoppa in här i huset, o Leo ropade för full hals.
Så jag, krokodiljägarn lyckades fånga den o släppa ut den i det fria.

Han ville liksom döda den.
Men näei.
Jag kan döda alla andra djur förutom grodor.
Grodor är heliga för mig.
Har tillome en groda tatuerad på foten.


 

Här har vi mig o lilla Cynthia.

Fett gullig o liten..

Träffade henne sist jag var här också.

 

Var på stranden idag o solade o badade..

FAN VAD NICE det är att vara ledig från all jobb..o bäk in Africa again..

Känner en sån frid i kroppen när jag är här.

Och ALLT är verkligen roligt och en grej.

Jag gillar liksom, deras tänke.

Mest Derevas, vår chafförs.

Han säger så roliga grejer hela tin att man verkligen asgarvar.

 

FAN vad nice det är att vara

 

Här säljer man madrasser utan för Duka La Dawa.

Det betyder apotek.

 

 


 

Och så har jag druckit god efterlängtad öl..och käkat sea food combo.

Maten här är verkligen sjukt god..

 

Aja, jag har folk som väntar på internet!

Så måste lämna ifrån mig.

 

Men vi hörs imorn!

Har än så länge inte tagit så spännande bilder, men det kommer..!

 

 

Här e lillgrodan förresten.

Men vet inte om den överlevde fallet från verandan..

Det lät SPLÄSH..

Stackars lille..

 


Kommentarer
Postat av: helena

Glöm inte att hälsa afrika från mig, säg att jag kommer snart!

2010-08-30 @ 10:26:10
Postat av: Pascale

Haha! Nee ska inte glömma!

2010-08-30 @ 21:20:05
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback