Bilder från mitt kära Afrika.

Hej allesammans..

Jag vill inte riktigt "slösa tid" mä att sitta framför datorn..
Det händer så mkt här hela tin så man vill liksom inte missa.
Men jag hojtar till en snabbis så ni får lite koll på läget!


 

En sjööstjärnaa! Fett fin, aså, kan dom röra sig?

 

 

Jag var lite smått imponerad..haha..

 

 

Mina afrikanska tofflor.

Visst känns dom verkligen afrikanska?

Man ba ser det på dom.

Dom ba skriker, AAAALO WE'RE FROM AAFRICAH!

 

 

Lite svårt att hålla ögonen öppna i solen.

 

 

Lite baywatch-måod!

 

 

En fin..liten...lila rund grej?

 

 

Massa egopics..!

 

Jag visar min dator o bilder..Dom är helt imponerade..

Vår chafför o vår gardenboy typ

OH MY FUCKIN GOD!!

JAG HOPPADE UPP I LUFTEN NYSS..

SITTER PÅ VERANDAN O EN STOR FAKIN FLADDERMUS

SVISHADE PRECIS FÖRBI MIG!!

Den var typ rosa.

USCH!

Äe..fladdermöss..de gillar vi inte..

Shit..de va nästan så att jag bajsa i legingsen. *Fniss

HAHA!

 

 

Man kan tro att jag är en direktör.
Säger han här.
Aså..Dereva..(driver), han heter egentligen Juma.
Men aså, han är en sån underbar människa.
ALLA vill ha en dereva i sitt liv.
ALLT han säger är så himla rolig.

Hans sätt att beskriva saker..allt.
På väg hem från flygplatsen satt vi i bilen,
då berättar han att presidenten blivit sjuk.
Så får han frågan : Varför?
- "För att hans blod är smutsigt."

Haha..aasåå!

 

 

Männen klämmer på papayas medan kvinnorna

aka jag sitter i bilen o lyder som en riktig kvinna SKALL!

Männen hämtar maten o kvinnornas uppgift är att TILLAGA DEN!

Frågor på de nä tänkte väl de gå häng upp tvätt.

 

 

Kvinnor som fixar håret på varann i byn Mjimwemwa.

MmmmdjimOOEEMA uttalas det tror jag.

Hahah..

 

 

Fint hus..

Okej nu känner jag att det kanske blir långtråkigt.

ÄE! Jag bryter här!

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: N E T T

alltså? ÅHHHHHHHHHHH!

vart är ni i tanza och är det dyrt där? tell meeeeee :D

2010-08-30 @ 21:11:20
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Pascale

=D=D=D!! Vi är i Dar-es-salaam - huvudstaden =) Nee det är nog billigt här..men resan hit är dyr+vaccin o sånt! Åah..men underbart är det.....

2010-08-30 @ 21:14:22
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: elms

Det ser helt sjukt vackert ut! Helt underbart.. r du från tanzania?

2010-08-31 @ 00:50:42
URL: http://efyourworld.blogspot.com/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback