En blandning av gott och ont.

Hej mina vänner.
Har haft en rätt bra helg faktiskt.
Om man bortser från allt det onda.

Har varit ute, umgåtts med skönt folk och ah, bara varit.
Idag har jag haft världens segaste dag.
Gick upp "på riktigt" vid 15,16 tiden.
Sen tog jag en långsam promenad till Vivo.
........Sen har jag tvättat och lagat mat till mig själv.
Sen matade jag mig själv också.

...Sen satt jag på golvet och bara lyssnade på tystnaden.
Det har varit min dag.

Cookie har fått åka till Carro igen. (Karolinska)
Hehe..en gång när jag ringde henne o frågade vad hon gjorde sa hon:

- "Nää jag sitter i taxin påväg ti Carroow!" *fjortisröst.

Så nu är hon hos Carro iaf och ska få stanna där istället för hemma.
Hon har mått jättedåligt sen hon fick mer cellgifter i fredags.
Och haft kraftiga smärtor i kroppen, men proverna visade att det såg bra ut.
Så det är bara biverkningar..

Eller ah..bara o bara var väl o ta i.
Eller att inte ta i, jag vet inte.

Min lilla..

 

 

Fasters lilla Lillebella!

 

Morris och jag ligger o chillar på studsmattan.

Dom har vare i Thailand o är nu tillbaka.

Hade saknat dom jättemycket..

 

 

Gick ut på kvällen.

Ville vara glad och träffa folk.

Var på Thaibåten med ett stort glatt gäng, och sen stack vi vidare till Bärnz.

 

 

Glädjespridaren nr 1

HAILY!

 

 

 

 

 

Avslutade natten med en promenad hem längs vattnet.

I Love Stockholm.

 

Nu ska jag lägga mig o sova.

Hej på er!

 

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback