En dag full av kärlek och öppenhet.


Har kunnat sova hur länge jag velat senaste veckan,
men imorse var jag tvungen att gå på en tidig jobbutbildning.

Hade såå mycket velat lega kvar i värmen i min stora säng.
Men näei.

A män garra do warra män garra do va.
Så jag begav mig.

Efter utbildningen åkte jag till KAKI o så åt vi frukost
o bara hängde, hon jag o Fernando.
O så slumrade jag till medan hon höll på med mitt hår.
Sov som en stock..säkert i 2 timmar.

Fernando lagade GRYMT god kyckling med potatisklyftor.

Sen har jag också skillat lite, o promenerat längs Reimersholme.
Jättemysigt.

Söderfolk är verkligen jätteöppna.

"Är det okej om vi badar lite?" Frågade en man som såg ut o heta Hans.
Vi badar i adamsskrudet, sa han.

O så släppde de sina handdukar och hoppade i vattnet
med sina nakna små wiinörz.
Helt ostressat!

OH LORD!
Tänkte jag och kollade bort med upprörd min.
Ana-gina khadija hade sagt: "Det är änte tillåååtet!"

Men ah, dom mådde bra.
Inget var en grej för dom.

Sen tackade dom för sitt o sa hejdå o gick ur vattnet
med sina fåniga små grisrosa stjärtar.
Det är inte okay.
Hahah..nakna rumpor är ju roliga.
Det kan INGEN! sticka under stolen med.




Hahah, kolla han närmast.
Det ser ut som att han släpper en stor brakare samtidigt.
Mitt i hoppet.






Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback