Ett glas är inte bra.

Usch. Man ska INTE dricka ETT glas rött.
Gjorde det hos mamma o pappa idag.
Näei.
Det är inte okey.
Fick värsta heddicken.

Man ska alltid göra för mycket av allt.
Har jag inte lärt mig?!

Det är som att äta ett chips o inte hela påsen.
Som att äta en chokladruta.
Som att, ah jag har dragit den massvis av gånger för er.

Ah, nu tänker jag iaf dricka fler glas vin, och lite vodka.
Och kaffe men det har jag redan börjat med.

Jag ska ha en fin drickarkväll.

Och snart är det dags att packa inför Tanzania!
Ska bli så härligt..

Afrika var det bästa jag varit med om..
Hade drömt så länge om den första resan dit..
Och nu känns det underbart att åka tillbaka..
Oh..nu vill jag packa direkt..!
Men det hinner jag med i veckan.
Har iaf hämtat ut mina malariatabletter nyss.

Men nu, bäk till min egna lilla fest.
Snart får jag gäster.

Hej på er!


 

(Bild för att fylla ut.)



Kommentarer
Postat av: Carro

Spännande läsning, är du kvar på proffice?

/ Carro

2010-08-23 @ 08:52:22
URL: http://qwinnah.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback