Live n Direct from Bongoland.


Hej blaag! (usa-röst) Aloo blog am from africa!
Hieeloo, gritinks from racha!
Nä skämt å sido HEJ HEJ BLOGGEEEAAAAN!
Pascale is here LIVE N DIRECT from Tanzania, u know how i roll.
Haha, äe, nu ska vi inte va tuffa.

Låt oss vara vanliga, oss själva.
Kollar på tv Afromusic, nån nyupptäckt kanal här.
Dom ska tydligen ha bra musik, så jag ska hålla utkik
o föra vidare till er, tille sveriga!*Kongoröst

Jag sov verkligen hela vägen på planet.
Vaknade när det var tre timmar kvar,
o då han jag kolla på en bra film.
She's out of my league.
Nån romantisk komedi.
Ganska gullig.

Ah o så mellanlandade vi i Killi.
Haha, Cookie, tänkte nu på att du säger Karro till Karolinska..
- Kilimanjaro blir Killi.

Hahah, nu är denhär afrikanska MTV på tv i bakgrunden.
Lucky Mensa - Adu Sumo Akwudo

OOOH nu ere P-Square!
Shit vad hajpad jag blev nu på musiken!

Aja, iaf, idag har jag mest bara degat, vilat i solet..
HAHA, oj, märkte ni, jag råka skriva solet.
Äe, så keffa ska vi inte vara!

Har badat i havet, och tillomed kört lite booryshapeing på stranden.
Kan behövas, får en känsla av att jag kommer äta mycket här..

Har inte knäppt några kort idag, har varit upptaget(shit, hur skriver jag)
Har varit upptagen med att ligga i solen o lyssnat på zouk..

KRAM till hela min familj..tänker på er,
framför allt på min lilla Cookie som nästan är helt up n kickin.
Skriv till mig..! Skriv till mig, berätta hur allt går!




Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback