Love life.

Aså...igår hade jag verldens besta dag på länge!
Eller ah, den var bra i förrgår också, och ännu bättre igår.
Allt bara flöt på bra o blev bara bättre o bättre.
Äe, sånt gillar vi.


 

Rutinkoll på Karro!

Allt ser bra ut o nu ska vi hitta på planer för dan.

Tydligen får vi inte samåka.

Så vi tar bussen istället där folk hostar med öppen mun.

 

Fett dumt, hon får åka själv men inte med någon anhörig.

Vad är grejen med att det inte får sitta fler i taxin?

Ska sjuka människor behöva åka själv?

Bara för att SÅ ÄR REGLERNA!

*Maud, 47 arg receptionist med fjärilsglasögonbågar.

Hajar inte systemet ibland..

 

 

 

Vi var o hälsa på i Cookies skola.

Sen tog vi bussen hem ti mig o vilade o bara njöt av livet..

 

 

 

Vi låg och lyssnade på zouk nostalgi-låtar och sjöng för full hals.

Spelade in oss o så viedere.

 

 

På kvällen åkte vi o kollade på kattungar.

Cookie ska få en katt i present.

Som en.."jag har snart besegrat cancern, jag förtjänar en liten kattbejbi"

Och det är klart hon ska få det!

Dä klart hon ska få dä!

En levande liten söt varelse som är bara hennes..

Och Fernandos da, han har ju inge val! =P

 

 

Här e han..lilla Zion.

Blir tvättad i rumpan av mamma, fattar ingenting helt liten.

 

 

 

Okej..det här är Farbrorn.

Hade inte ägaren velat behålla honom, hade jag tagit honom direkt!

Hur kan man va så söt?

Han ÄR en Pascale-katt.

Man ser ju det på honom.

Han ser ut som en liten farbror.

Som att han har underbett.

 

 

 

Lilleplutt..

Han hade fortfarande lite svårt med balansen.

Åahh..aja..får inte fästa mig..

Men han var verkligen en keeper.

Så är det med mycket.

Man vill ha det man inte kan få.

 


Kommentarer
Postat av: helena

Åh vad fina ni är :)

2010-08-22 @ 12:35:27
Postat av: N E T T

vad är de för ras på katterna? :D

2010-08-26 @ 14:23:38
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback