MR JUMA!


Jag har redan berättat om min förkärlek till Juma - chaffören.





När vi var på restaurang i förrgår så drack vi kvinnor.
Då sa han - Kvinnorna dricker för att stimulera blodet.
Haha!

Han berättar om ramadan..
- "Om man har någon vid sidan om sin fru
så får man inte vänsterprassla på en månad.
- Men det går ändå fort, vi är redan på dag arton..
Tolv dagar kvar."


Hahah..som att inget är en grej, de ändå ba 12 dar kvar!

- "Were going to Mjimwema..there we can get the most of our needs."

Haha, ok det var kanske inte så roligt,
men jag gillar verkligen hur han säger saker.
Ni måste läsa det själva med broken english.
Och gärna kolla på hans bilder samtidigt.

Aså åååh jag vill verkligen att alla ska fatta honom!


Idag hjälpte jag honom att kunna se bilder från hans digitalkamera
(han fick en i present)

Så smygsparade jag hans bilder..






Här är hans vän Hassani.
Hahah..aså..jag vet att man itne får skratta åt folk..
Men ibland så måste man bara.
Hahah..







Hahah, SWÄG!
Han ba. ladiees heres maa riide!



Heres one of my biaches!
Nä skoja..
Tyckte denna bild var jättefin..



 

 

 

 

 

"Ok om jag tar kort på dej så får du ta kort på mej."

 

 

Äe Juma han är en riktig karaktär.

Jag gillar hur han står.

Visst ser man att han är typ..överrörlig o snabb i kroppen.

Han typ, studsar o hoppar när han pratar.

Aså..även om man hade visat honom Europa, så hade han INTE trivts.

Han är för afrikan för det.



Kommentarer
Postat av: elena

fina bilder...12 dagar är jätte mycket när man väntar på att dottern ska komma tillbaka

2010-09-01 @ 00:00:40
Postat av: helena

Han ser helt skönt galen ut på den första bilden. Haha.

2010-09-01 @ 14:47:36
Postat av: aida

hahahahaha bästa på länge!

2010-09-10 @ 14:18:02
URL: http://topshot.blogg.se/
Postat av: N E T T

hahahahahahh fan va skööön

2010-09-13 @ 15:21:03
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback