Pascale's Helg.


Ok, nu är jag hämma i hämmet igen.

Ok..*pustar ut..

Har haft en fett skön och intensiv dag.
Hängt med Kusin E:et hela dan.
O mi mama o papa o Cookie o Fernando.

Pappa lagade verldens godaste gjuvetch á la Parisienne.
Aka (alltså bulgarisk typ..kött o potatisgryta fast med french touch)

Aså, jag har verkligen..blivit en ny o frisk människa.
För jag uppskattar verkligen morgonen nu för tiden.

Morgonen ska kännas mysig och harmonisk.
Man ska vakna lugn, och känna noll stress..
Bara kunna dricka sitt kaffe o läsa bok.
Sminka sig utan o stressa, o lyssna musik.
Så ska det vara.

Vill alltid ha det så.

Eller ah det kommer nog inte funka i framtiden när jag har barn o så,
men nu liksom.
När jag är singel och bara med mig själv i morgonrock typ.
Jag kan prutta när jag vill (ok det brukar jag typ ändå men ändå.)
Laga mat OM jag vill.
Städa NÄR jag vill, allt jag gör är för mig själv.
Har börjat gilla den känslan.

Ah, ni undrar säkert hur det är med Cookie.
O då kan jag tala om för er att hon mår bra.

Hon är positiv och vanlig som vanligt.
Men känner sig trött i kroppen såklart..o har ont.
Hon berättade idag att hon fått myggbett.
Flera styckna!

Och det betyder att myggorna vill ha hennes blod igen.
Vilket är positivt!
Hahah..tänk att kunna bli lycklig för en sån grej..

Nu är hon på bio ikväll med sin man o deras vänner.
Pappa sjutsade oss - alltså Cookie, Fernie, Elsa o mäj till Heron.
O så kommer Cookie på en jättebra idé..

Att pappa kan släppa av mig o Elsa på motorvägen,
för där går hennes kompisar som ska med på bion.
Så då kunde ju Elsa o jag gå o handla så länge eller
nåt o så får pappa hämta upp oss när han lämnat av dom.

Så vi blev avsläppta på motorvägen..helt sonika.
Det var lite komiskt.

Ok, här nedan följer lite bilder från helgen.




Strand och Mose Backe med Haily på friadk (fredag pa bulgrski)
LOVE!

 

Ljordk.

Fick helt rändöm en present av min kusin.

Inflyttningspresent.

Grattis till nya jobbet-present.

o Tack för att du är en sån hejdundras kusin-present.

 

 

Knivar vart de!

Så jag kan kniva alla som kommer i min väg!

Helt med underbett o crazy eyez.

Eller helt enkelt visa mina skillz i köket o impa på folk.

TACK VERLDENS BESTA ELSA!

 

 

 

Sen fick jag prova hennes nööjårskleeader hon hade.

O så gick vi vidare till att fixa mitt hår.

 

 

Titta på Bonzi som står där i fönstret.

Lillaaa!

E inte han hoitgullig?

Han e nu typ..tre månader gammal, mitt lilla träd.

Tänk att jag Pascale äger ett träd som lever än idag.

 

 

"Ehh halåaw Tompah du står i vägen kan du gåaaw?!"

 

 

"Så! Hej kamra!"

Kolla va fina dom e, mina bästiZzar. *Carroow

 

Ok mina vänner, det var allt för idag,

jag får tacka för visat intresse o önska er en god natts sömn.

Jella hebibi..Jella..hajdo.





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar hur du alltid framställer mig som en fJåRtiiiS Pascale



*azzå Carroouw!

2010-08-15 @ 23:47:34
Postat av: Anonym

singel?? när hände detta

2010-08-16 @ 07:21:36
Postat av: Anonym

Hur fixade du ditt hår? Skiit snyggt :D

2010-08-17 @ 01:37:33
Postat av: Pascale

Hahah, det gör jag inte alltid! Men du vet att carrow,sanna o jossan är karaktärer som ständigt dyker upp i mitt huvud. Du får helt enkelt ta det.



Singelfrågan..hade du känt mig väl hade du med all säkerhet redan vetat det =)



Min kusin fixade mitt hår hon är jätteduktig o tjejig o kan allt om tjejgrejer.

Hon plattade det först o sen skruvade hon till hårslingor så det blev lite lockigt.

2010-08-17 @ 11:37:27
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback