Mitt nya andra-hem.

Hej.
Jag har ramlat. *skamsen med underbett

Slog mig inte, o jag skulle inte erkänt ifall jag gjort det ändå.
Men själva fallet gjorde faktiskt inte ont.
Eller ah, fallet..det var ju bara sådär:

......NNNNNNUUUUÖÖÖÖÖÖÖÖUUU!
Fast inte i slowmotion.

Men jag spände hela kroppen, fick typ nackspärr.
Och jag landade på rumpan.
Aså, jag HALKADE ner för trappor, och studsade ner på alla trappsteg.
Som om jag åkt skateboard fast utan skate och utan board.

Aja.
Det är typ det mest spännande som hänt mig idag.

Och att jag och Lois (min andra hälft) gick till gymmet.
Mitt gym. *ååah! det känns ändå bäst att träna på sitt egna gym.
Typ som att man är "hemma" o inte hos någon annan.

Ah men om jag går hem till nån annan
då kan jag ändå vara så att jag inte sätter mig på toastolen.
Fast hos mig då kan jag.

Lite så känns det.
På mitt gym.

Och det är ju skönt, att jag installerat mig o så.

Ok nu överdrev jag lite.
Jag sätter mig INTE på toaletten på något gym.
Där sätter sig jättesvettiga personer, som passar på o går på toa o dricker vatten.
O kissar.
Sätter sig helt slappt på toaletten med svettig rumpa.
Det är fan VÄRST att sätta sig på toa på gym.
Äe, så kul ska vi inte ha det.

Nu har jag iaf duschat länge o bara varit med mig själv.
Skönt.

Ska iväg till pappa nu o umgås.
Kanske dricka lite vin.
Får se vad vi hittar på.


 

Var på julmiddag med jobbet i torsdags.

Jag var jättetjejig.

Man skulle nästan tro att jag hette Carro.

Eller näei, nåt mer...klassigt.

Typ Jaqueline.




Kommentarer
Postat av: Aniika

Du är så fiin!

2010-12-20 @ 11:47:06
Postat av: annette

fine!!!!!!!!!!!!!

2010-12-21 @ 20:57:08
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback