Awardz.


Ok, Fatima gav mig en award, FETT jobbigt!

Så därför har jag undvikit bloggen i några dar.

Haha!

Nä men de typ sant.

Jag flyr ifrån sånt.


Ah men sådär: "Beskriv dig själv med tre ord".

Jag är snäl, rollig och spralig!!


Haha, nä men jag blev glad, ska skriva nu.



Så här går det till:

1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka personen du fått den av.
3. Berätta sju intressanta saker om dig själv.
4. Välj sju andra bloggar att ge den till.
5. Länka till deras bloggar.
6. Skicka dem en kommentar om att de fått en award



1. Jag gillar o spänna min stortå. Hahah. Alltså att den pekar uppåt.

Det är folk som brukar kommentera det till mig,

jag märker inte ens att jag gör så.

2. Jag kan inte sluta glo på folk på tbanan.

Det är bara för att jag ser alla som karaktärer o tänker mig hur deras liv ser ut.

3. Jag har bara en bob mali låt på min ipod. *Jätteintressant - *kom Jossan vi går.

4. Jag gillar att uttala engelska ord svenska. Aypod – iiiiipod. Leggingz – légings. Bén o järrys.

5. Jag kan typ inte föra en vanlig konversation utan att dra in bohuslän-dialekt, eller kongoles-pappa-röst.

6. Jag är helt besatt av att kolla på rumpor..haha. Aså fula, stora, små. ALLA rumpor. Kan typ börja skratta för mig själv om jag ser en jätterumpig rumpa i ica-kön typ.

7. Jag har bacillskräck – tvättar händerna stup i kvarten med evil eyes o underbett. Andas tungt o snabbt.


Jag väljer dessa FYRA bloggar att skicka den vidare till:

Cookie – Min litten zister. Hon är världens mest ostressade människa som mest är som ett streck, men vi gillar henne.

Haily - Min kära vän, big sis Hailyssett. Hon skriver fett intressanta inlägg, läs hennes blogg.

Elli & Vicky - Helt underbart vackra tvillingsystrarna. Man vill läsa om dom o deras bravader.

Annette
- Brukar alltid gå in på hennes blogg, där finns musik, coola kläder o vackra bilder.


Ah, det var det.
Jag har inga fler jag kan skicka till.
Om ni inte vill att jag skickar ti typ Kenssa o de e ingen måod.

Nu måste jag sova.
Shit, jag har haft fullt upp hela häljen.
Har inte suttit vid datorn alls.

Aja. hej på er jallabaj vi hörs
Leo har gått o lagt sig. o aså..haha..
Jag mår helt ärligt dåligt om jag inte lägger mig samtidigt eller före.
Vet inte varför, jag bara måste annars blir det fel i mitt system.
"Typ som att han har vunnit."

Kommentarer
Postat av: N E T T

hahah aww tack eller vad säger man?!?!

har gjort den nu iaf hah :D

2010-02-15 @ 20:09:06
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback