BY GAS.

O MY GOD!

JAG sörfade lite på youtube O HITTADE MIN FAKIN LÅT
JAG LETAT EFTER I TYP..ETT ÅR.
Shit.

Den är så skön!

Nu älskar jag mig själv så jävla mycket.
Jag visste att jag skulle hitta den.
Nån dag, en vacker dag. NÅN DAG!
Jag brukade tänka på den då o då o ba..åah..tänk ifall jag hade den.
De e min faka ur låt på Mosquito.

 

Hahah..aså.

Den är bara. faka ur-aktig.

Tänk er bori-shake på hög nivå.

 

Aja. Annars så mår jag bra om ni undrar.

Fast har ont i halsen.

Fett störande.

man vill skratta o va glad utan o se ut som att

man svalt en zittryn när man sväljer andan.

Men ah, de e hårda tider.

 

Leos grabbar är här o kollar fopoll.

Fan vad jag hatar fopoll.

Tycker synd om de här killarna.

Tänk att de gick så snett liksom.

 

Ah..

Vi borde typ ha skrivit lapp i porten.

"Hej grannisar! På tissda tänkte vi kolla fopoll me grabbarna,

hoppas ni har överseende, ANNARS KAN NI DRA ÅT SKOGEN

FÖR VI KOMMER SKRIKA SÅ MKT VI VILL

FÖR VI E FOPOLLSGRABBARNA OUEEEEE VÄRSTA TUFFA"

Ah, det kanske märks att jag stör mig på det.

 

Men ah, jag ska hoppa i duschen nu

o bajsa jätteäckligt bajs på toa o inte spola så grabbarna blir skrämda.

Hahaha äe, nu e jag bara larvig.

 

Inte alls som en "flickvän".


Kommentarer
Postat av: m

HAHAHAHA du är bäst

2010-02-18 @ 13:08:57
Postat av: Anonym

hallooo inte ens Bella är så bajsfixerat

2010-02-20 @ 22:14:47

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback