Cookie härmas.

Min babyläp håller på o ska långsammas,
så jag har rensat honom på skit o fört över
mina filer till min externa hårddisk.
Ska formatera om honom snart.
Det behöver allas datorer då once in a while.

När jag fixade med datorn hittade jag gamla videos.


Kolla på den här med Cookie.

Hahah, aså..hon är största teaterapan.
Hon härmar folk så jävla bra.
- Här härmar hon en kille som gick i hennes skola.
Det här var ca 2 år sedan.



 

Aså, jag älskar allt, inlevelseeen,

de små fnissen o ah, allt ba klickar.

Man kan verkligen tänka sig hur han är trots

att man själv inte träffat honom.

 

"Åså de kom..o så kom de..o så kom de..MJÖLK,

ur nesan på me..Mhmm-mm."


Kommentarer
Postat av: Jessica

Lustigt jag tror det är du som härmas! Hon visade den på facebook igår....

2010-02-23 @ 17:05:31
Postat av: Pascale

Du ba tror o tror. Jag ringde henne o sa att jag hade och lagt upp den, den är från mitt youtube-konto

2010-02-23 @ 17:07:54
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så säger alla

2010-02-23 @ 17:31:57
Postat av: M

Hahahaha. Pascale, kan inte du också lägga upp nåt videoklipp? Skulle va skitkul ju. Jag känner inte dig, så jag vet inte ens hur du låter =(

2010-02-24 @ 00:01:34
Postat av: Pascale

Hehe, jo det kanske jag kan styra upp:-)

2010-02-24 @ 00:11:54
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback