Födelsedagsfirande.

Shit.
Mina fötter.

Det tog helt ärligt stopp igår, efter clöb.
Hade dansat o hoppat som om det inte fanns en morgondag.

TACK ALLIHOPA!
FAN VA NICE DER VAR!*Skriker

Men det blev faktiskt inte så mycket kortknäppande.
Lite synd.

Men det betyder bara att man hade en jävligt grym kväll.
Man hade liksom inte tid för sånt.

De va inge kortmååod!

Oh, alkoholen sitter säkert i.
Men jag är inte bakis.
Det blir jag aldrig.

Äe men de....de fördelarna med mig.
"23 aint got shirromi"

Aja, nu ska jag skura golvet lite o laga mat o baka kaka,
så kommer familjen över.

Iaf, min mamma har lärt mig att - ska man köpa grejer på rea
- ska man köpa sånt som varit dyrt från början.
Näe, nu måste jag börja.

Lägger upp lite bilder nu från igår.
Tack alla som kom, o tack för alla presenter!!
Jag hade inte riktigt gjort nån värsta inbjudan, bara sagt kom.
Ca 45 pers blev det totalt.

 

Leo ville ha kort på legenheten näre va som renast,

men jag ville langa påoz.

 

 

 

Födelsedagsbarna.

Elsa ser ut o ha JÄTTEtråkigt.

Men det hade hon inte.

När alla sjöng för oss gjorde vi breakdance o cripwalk hahah.

 

 

Mingel uööuw.

 

 

 

Fan de va helhajpat.

Alla var dansanta.

 

 

Jag med min igloo-drink.

 

 

Min snygging.

 

 

Jag o Sadde, som alltid ska hålla tävling.

Allt är en tävling för honom.

Ah, men typ vem som ger kram först, den förlorar.

 

 

Haha grabbarna ser inte så närvarande ut..

 

 

Kära Haily o jag!

 

 

OUEEE GRABBARNA FRÅN FLEMPAAN!

Haahahah, skoja dom e inte från flempan.

Men de e endå en grej o säga så.



Kommentarer
Postat av: N E T T

åhh va fint ni har de hemma :)

2010-02-07 @ 14:33:17
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: fATIMA

Grattis!! Och jag håller med Nett.

2010-02-08 @ 01:48:41
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA DET VAR UNDERBART KUUUUUUUL! Vet du att jag fick träningsvärk dan efter, men mina hills!!! HAAY!

2010-02-11 @ 22:33:27
URL: http://www.anapheneproject.com/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback