Grillhoipps.

He-hej!

Jag äter grillchips.

Jag har precis ångat mitt ansikte i vicsbad.
Nu känner jag lite smak.
Så jag passar på att hetsäta allt jag vill ha.

Imorse fick jag ingen läkartid, för alla Gunillor och Britor
här i norrort hade tatt slut på dom.
Så imorn får jag ringa 8:02 om jag vill ha nån.
De e inte pall o ta sig till akuten när SL ska hålla på o waina för lite snö.

Men jag har bestämt att inte gå till läkarn,
jag klarar mig, tänk ifall jag bodde i bushen.

Haha ne men, vafan.
Jag ska vara stark.

Young buck like me, puhh!
Dehär e ingen grej fö mig.
De ingen måod.

Ska gå till läkarn om jag tappar ett ben eller nåt.
Inte för nån jävla bihåleinflammation.

Men tänk vad det hade vart mysigt o vara tillbaka i Afrika nu.
Där hade jag inte fått bihåle.

Där hade jag kunnat gå ner till havet och
doppa mina fötter och bara njuta av livet.

Men nu kan jag istället bara öppna balkongdörren,
eller ah, de kan jag inte alls för all snö som är i vägen,
men om jag hade kunnat det hade jag bara fått doppa
mina tår i snön o de e inge måod.


 

Middag på Zanzibar.

Fan vad najs.

Tänk er alla frukter...åååah..längtar tillbaks.

Jag har aldrig ätit så mycket frukt som där.

SKulle jag behöva nu.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback