HAHA.



Jag dör.
Helt ärligt.
Jag dör.

HAHAHAHAHAH.




Kommentarer
Postat av: N E T T

tack så mycket..



jag är/va(?) nöjd med den. gjorde den igår och de har typ blivit kalabalik om den.. först att ja fått en liten infektion, sen att de runt om misstänktes först vara en del av infektionen?! ett blåmärke, sen nu säger en att det är skuggning och det bad jag honom inte alls göra... så att om de kommer se ut sådär så ångrar jag den dära tatueringen så hårt för då e jag verkligen inte nöjd. haha inte för att du bad om denna förklaring men jag ville lätta fingrarna lite hahah (kom precis hem från ett tattoo-event)

2010-02-28 @ 02:13:40
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: N E T T

gud, ja jag hade svinisar och fick boka om.

tänkte först att de va blåmärken men de ser endå inte ut som det.. den börjar ju se lite bättre ut nu typ halva haha.. men jag misstänker fortfarande att de iaf är lite skuggning som jag inte ville ha. men vad ska jag göra? hehe.. plus att den är för vitt inne de syns ju inte alls på bilden. men det går ju att fixa. men resten?!.. men skit samma känne jag. jag kommer ju lära mig att leva med det haha :/

2010-03-03 @ 19:36:24
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback