Mat varannan timmeh!


Hahah, minns ni glasblåsarns barn?
Hoiiiitleski film. aså åahw.
Jag fick typ mardrömmar av den.



 

Iaf. spola fram till 00.23 typ.
JOOO ni måste!

Jag har ätit Bafucin..o på baksidan står de att

man ska ta.......en tablett VARANNAN TIMMEH!
Hahah..då läste jag det som på filmen.

Hahahah jag spolade tillbaks flera gånger. så det blev -
mat varannan timme
mat varannan timme
mat varannan timme
o så skrattade jag för mig själv.

Det var jättekul.

jag hade jättekul med mig själv.

Det är typ det roligaste som hänt på hela dan.

 

Det jobbigaste som hänt var imorse då jag spillde

en droppe nyponsoppa mellan min stortå o pektå.

Jag fick typ ångest.

Tog mig samman en stund,

sen böjde jag mig ned med en suck och torkade bort det.

Men det var fortfarande inte samma sak.
Det var inte som att ha torra rena tår.

 

Ah, det var min dag iaf.

 

 


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback