Pascale goes 23.


Japp, då vare min födelsedag igen.

 

Den traditionella födelsedagsbilden.

Om ni vill festa med mig gör ni det bäst på lördag.

De e då re smäller.


Inflyttningsfäst o födelsedagsfäst i ett.

UÖÖUW, värsta kuwl.

På söndag får det bli familjemåod.

Bakisdagen, då vill man mest bara vara liten o få paket.

 

Äe, men lörda då blire rumpskak o lite vingel.

Ska dricka massa igloo.

Nu är jag astrött o vill bara sova.

Men väntar på tvättmaskinen.

 

Fick en fin morgonrock av Leo.

Pratade med min brorsa i tele o berättade det.

Han ba: - Men hur ska du göra på kvällen?


Hahah...alltså..morgonrock..kväll - ingen rock..

För de e ju för morgonen.

Hahaha, äe de tyckte jag var lite kul.

Äe där slog han till.

 

Äe..nu ska jag äta lite glass, o prova mina nya kläder.

Har köpt massa presenter till mig själv =)


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback