TV ikväll da.

Hej hej.

Jag ligger sjuk och eländig.
Fett jobbigt.

Var ju redan sjuk förra veckan, fast i galna kräksjukan.
Nu har jag galna hostsjukan.

Aså oh my god.
Jag kollar på "I didnt know i was pregnent" på tv.
TV är bra när man är sjuk och bara vill ligga med
underbett och hosta med tungan ute.

Idag när jag hostade o kände mig varm o svettig så fick jag flipp o ba NÄI!
Jag tänker vara helt ren och lukta hallon!
Så jag hoppade in i duschen o skrubbade hela
mig och smörjde in mig i warm cotton-creme.
Satte på mig fina -men bekväma hemma kläder
så jag inte skulle känna mig HELT bajsig.
Då kände jag mig faktiskt piggare.

Shit aså...en kvinna på tv vaknade mitt i natten o skulle på toa,
så började hon få superont i magen. och vips födde hon
en liten flicka som ploppade ner i toaletten.
Hon o hennes man var helt chockade.
Plötsligt får hon mer ont, hon tror att det är moderkakan
- men näei, då ploppar en ny bebbe ut.
Fatta vilken grej!

Den här kvinnan hade msn. Haha oj, jag skrev fel nu.
Hon hade alltså MS.

De små symptom hon hade trodde hon berodde på sjukdomer.
O hon gick på p-piller då hon blev gravve.

Aja, jag kan inte fatta att sånt här kan hända.
Men det kan det.
Även om det är ovanligt.


 



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback