Sjuk men ändå glad.

Shit, när jag går in och ser att det faktiskt är massa folk som dagligen går in på min blogg då blir jag glad i hjärtat.
Ska försöka uppdatera er lite oftare.
Det är ju inte ens en grej.

Men jag vill inte att det blir "tråkiga alldagliga inlägg".
Det är därför jag inte bloggar stup i kvarten.
Då hade de nog inte vart en grej.

Hahah, nu såg jag att jag skrivit "ens en grej", "inte vart en grej".
Precis allt måste vara en grej för mig.
Annars ere ingen grej.

Fan, jag mår mycket mycket bättre nu, nästan så att jag kan göra cripwalk.
Ne...inte riktigt.

Nu äter jag min tredje rostade macka med smör för dagen.
Det känns typ, som det godaste i hela världen.
Imorn stannar jag hemma igen, i karantän för att inte smitta andra.
Hoppas Leo inte blir sjuk.
Han är så modig.
Han vägrade att jag eller han ska sova på soffan bara för att jag är ill.

O ändå sprang jag till toaletten fram till kl 5 på morgonen..

Han har behandlat mig precis som om jag vore frisk o vart kramgo o allt.
De e kärlek.

Fast vettefan om jag hade gjort samma om han blitt sjuk..haha
Jag har sån fobi för spyiga människor.

Aja, nu är han på konsert me grabbarna o ja e hemma o myser med mig själv =).
Har inte kollat på teve på länge, ska kolla om de har nåt o erbjuda.

Ja börjar nästan gilla tv, ni som känner mig
vet ju att jag inte kollat på tv sen bolibompatiderna.
Jag har noll intresse för sånt.
Men ah, det kan ändå va en grej ibland.

Oh, pallar inte krydda med nån bild, bloggar från tv-datorn,
har inga bilder här.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback