Värsta kvinnan.

Idag har jag varit en RIKTIG kvinna.
SHIT vad jag har vare kvinnlig!

1. Jag hade kofta på mig och neutrala färger o neutral sminkning.
2. Jag har städat i köket och lagat go mat till min make.
3. Jag PLOCKADE undan allt och städade köket igen.
4. Jag har läst bok så fort jag haft tid. - Shantaram.
Är inte det jättekvinnligt?

Jo, det är det.
Jag har ändå vart sådär, i min egen värld.
Inte stört Leo och velat vara kramig o sådär jobbig som vi tjejer brukar vara.
Jag har vart sådär att man vill va me mig.

Jag själv hade velat vara med mig just nu.

O vet ni vad pricken över i:et är nu?

....

Jag ska ta en kvinnlig dusch.
Och promenera i badrock o handduk virad runt huvudet.
Då e man en riktig kviinna, OCH NEJ! Just det.
Jag ska måwla naglarna, tillome på tårna.

Äe, jag gillar dehär.
De e mycket roligare än att vara fjortIZz
och frysa ute o ropa: ...CARrrOWW, NaTTAAH!!!
O frysa o inte ha mössa på sig.

Ah, jag har faktiskt märkt att jag blivit vuxen.
För numera så tänker jag alltid på att jag inte ska frysa.
MÖSSA o vantar!!

Förut tänkte jag, aså nee gu va fult me mössa de typ pinit.
(Eller ah inte så illa kanske men lite så var det ju)
Men nu vill jag mest vara bekväm.

Det känns bra att åldras.


 

Ungsstekt kyckling med svamp.

Klyftpotatis med rosmarin o timjan.

Tomatmåod med paprika.

 

Äe, jag är nöjd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA DU ÄR VÄRSTA KVINNAN!!!! BÄSTA KVINNAN OCKSÅ, RIKTIG WIFEEY! hahaha du är bäst. Och föressten hur är Shantaram!?

2010-03-01 @ 22:49:15
URL: http://www.misscaramells.blogspot.com/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback