Vinterkräksjuk.

A-ah..då var man hemma o sjukskriven.

Igår på jobbet när jag hade en timma kvar började jag må fett illa.
Det gick från att ja skrattade o var normal till
- ABÅ, jag mår verkligen illa! Nej nej Nej NEJ!
Men jag höll ut tills jag kom hem.
Då bårjade hielvetet. *pa ruskki

Att kräkas är det absolut värsta jag vet.
Sist jag mådde så här dåligt var typ när jag var 6 år.

Så ah, nu är jag hemma helt emsam..
Har typ tråkigt så jag ville shoppa lite på nelly.se.
Men jag hittar inte mitt digipass.
Hahah..lika bra.

Men det hade vare skönt..lite som plåster på såren.

FAN vad jag hade behövt en värmekudde nu.
Äe, jag säger det igen - Alla hem behöver en värmekudde!


 

Titta vilken gullig värmare.

Finns att köpa här.

 

Fast jag vill nog ha en vanlig hederlig värmekudde, en avlång.

Ja! Jag ska använda lite av mina

tanzanianska tyger o sy ett orginellt överdrag till.

 

Hahah,  fan vad jag snackar, när FAN ska jag palla göra det?

Lurar bara mig själv.

Fast i för sig, jag pallade ju sy kläder till mitt gosedjur så varför inte?

 

Aja, nu ska jag försöka känna efter om jag orkar gå ner till apoteket.

Hej!

 

 



Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej Pascale!



Jag har gett dig en award på min blogg. Now its your turn. Jobbigt, jag vet..

2010-02-10 @ 22:53:36
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Fatima

Krya på dig också! :)

2010-02-10 @ 22:53:53

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback