Diskmaskin.


Hieelo!

Kak si? Aka hur mår du, på bulgariska.
From min lant.

Själv mår jag jättebra, tack som undrar.
Har vaknat upp, nykter o utvilad.
Gick inte ut igår, äe, jag har slutat gå ut på fredagar.
Jag känner mig underbettig.
O har absolut ingen lust att gå ut i kylan..
Stå i köö till bankomaat..
Vänta på kissnödiga kompisar..
Stå i kö till clöb..(ok det gör jag typ aldrig ändåSPEEEEEEELA! Ah ja vet.)
Vänta på folk som mäk-kämpar utanför clöb efter stängning.
Käka fyllekäk på donken..

Ah men ni vet.
Hela köret.

Istället kan man vara hemma i mjukiskläder o ba, njuta av o slippa kylan.

Ah, ni ser.
Jag har blive vuxen.

Jobbar om dagarna, dricker kaffö.
Handlar på konsum på hemvägen o läser en bra bok.
Sen sover jag.

O har aldrig spetztrosor på mig längre.
Jag har blivit en bomullstjej.
Haha.

Äe, där tog jag i.
Men ni hajar måoden.

Men ikväll ska jag ut! =)
(Så länge höll det.)

O nu ska jag till Ica o handla lite smått.

 

Det är hoitjobbigt med diskmaskin.

Jag trodde det skulle vara soft, men äe..jag vet inte..

Hur ofta fyller man upp en HEL diskmaskin om man bara är två pers?

Man måste ju smutsa ner precis allt man har i skåpen för att kunna diska.

Annars slösar man.

Man får typ ångest o ba, meh, jag kan inte diska nu,

maskinen är ju inte fylld?

 

O så måste man alltid ha något som ligger odiskat..

o så slutar de upp med att man diskar för hand ändå.

 

Man borde typ ha dubbla uppsättningar av allting

så man inte råkar ut för det där att, ah

nu ligger vår ENDA osthyvel i äckeldisken.

 

Eller ah, nu ligger dedär durkslagen som jag verkligen

behöver nu för o hälla över pastan.

O så står man där med underbett o sluttande axlar.

Ne, jag håller mig till de gamla vanliga disksättet.

Som det var på min tid.

 

 

 

Titta, vi har fått en sofaguy.

Ingen vet vem han e, han bara ligger där.

Men snart måste jag damsuga.

Får se om han vaknar till.


Kommentarer
Postat av: helena

Sofaguy ser ut att höra till soffan, som en prydnadskudde. Jag skulle också vilja ha en.

2010-02-01 @ 20:59:39
Postat av: Annie

Grattis Pascale :)

2010-02-02 @ 11:43:45
URL: http://anniec.blogg.se/
Postat av: Rebban:)

Nu är jag trött att se diskmaskin varje gång jag går in :)

2010-02-05 @ 22:20:28
URL: http://tanternasliv.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback