DOMI.


DOMI DOMI DOMI DOMI!

He-heej!

De finns en jättebra låt här som går så.

P Square - Do me.

Igår var vi ute på clöb.

Aså faaa-aan  =(

…De va så himla kul.

 

Har inte ni fått sådär att nått e så kul att

man nästan blir ledsen för att det var så kul?

Ah, men lessen gubbe tycker jag förklarar typ.

Att man e typ rörd.

 

Iaf, Deeereevah sjutsade oss in ti stan.

Vi pumpade litte musik i bilen o han va glad, sådär chill.

Ville va me i ungdomslivet typ.

Han kunde nya låtar o var lite småhajp.

Först drog vi till ett loungeställe – Java.

Chillade där o drack litte, sen åkte vi till OSTA BEE (Oyster Bay)

o gick till en clöb som hette Runway.

 

Fan vad ointressant egentligen, för er o veta exakta namnen,

men man vet aldrig, de kanske finns någon som läser min blogg

som vare där o ba: AAAAH!!

Kan relatera.

 

Klubben var helhajpad, det kändes som o vara på Stureplan typ.

Eller ah..om man bortser från att de hade massajer som vakter utanför.

Hahah, fan va rändöm de hade vart om de stod massajer utanför Sturecomp.

”Mickeöö o Steeefan” hade ba, äe me va faa-an?

 

 

Jag, Warren, Leos kusin, Leo o hans tjej.

Alltså Warrens tjej o inte Leos.

Shiiiee..

 

 

Skåwl!

Vi beställde tequila-shots.

De kom med en tallrik apelsinklyfton, kanel o socker.

Mamba kej?

 

 

Jag ser ut som en spindelmamma.

Som en jätte bräve dom,

men dom är faktiskt längre än vad de ser ut.

Haha.

 

 

Jag gör min grej.

 

Syskonen skålar.

De är också från Sverige, vänner till Leos familj.

De va fett kul o umgås med några som var "som oss".

 

 

 

 

Äe, det var en lyckad kväll.

Just nu kollar Leo fopoll o jag ligger bräve me Babyläp på magen.

 

Vi kom hem 6 på morgonen så idag har vi vare ganska trötta.

Men det är inte som att vi ”förlorat” en dag.

För de e hoitdåligt väder.

29 grader o molnigt.

Vi har inte haft sol på en hel vecka, nästan mer.

Ah ja vet nu tycker ni ja e jättejättedum.

Men vafan, va e måoden me o svetter i onödan?

Man borde åtminstone få litte sowl om man ska svettas.

Men NÄEI, du svetter FETT o du får inte ens en tän.

 

Fast ah, man vill faktiskt hellre lukta purjo än o frysa.

Men ah, jag luktar ju alltid hallon så för mig spelare inge roll.


Kommentarer
Postat av: elena

jag satt o läste med en leende som om jag va där o hade oxå kul med er, efter en stund insåg jag min dumma leende o drog en mer seriös min på min nuna... det e roligt att ni har den där dereva..

2010-01-09 @ 18:54:11
Postat av: cookie

abooo, jag har träffat han med froet han från sverige haha. på tunnelbane perrongen med chris en gång, sen chris förklara vem jag va, sen afrot ba: oooh so u one in the FAAAAMILYYY! o lät som steve urkel haha.

Fan du har blivit farliiigt brun ju. Ärligt, klaga inte på 29 grader, det är typ 20 minus här och det gör ont o ANDAS.

2010-01-10 @ 14:59:41
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Fatima

Gud så kul ni verkar ha det! Och vad fint det är, speciellt Leos hus. Helt lyxigt..

Den där låten brukar Samuel sätta på här hemma ibland,den är ju av nigerianska artister :)

2010-01-10 @ 22:45:16

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback