2010 O SÅ VIEDERE.

 

Hee-heej, nu har ja inte vare här på ett tag.

Men jag har existerat och funnits på andra håll.

Tänkte att jag skulle visa lite bilder på hur det kunde

sett ut de här dagarna då jag vare iväg.

 

Jag jobbar i 40 graders värme.



 

Jag ba syr o syr o mäter o mäter.

 

 

Leo jobbar också.




 

Jag går.
Hahah, helt rändöm.

Inget spec, bara att jag går.




 

Leo är snygg - jag är Loulou.




 


Jag sträcker på mig för en gångs skull,
eftersom jag alltid ser ut som en säck potatis annars.

Nu blir mamma stolt.




 

Jag äter samosas.




 






Jag skapar mangodrinkar.

 

Nyårsfirande med grannarna.

Hahah, indiern som håller i champangen han var helt galen o FETT hinkad.

Alla stod o dansa till afrikansk musik o så kommer han in

på vägen ikörandes sin jeep me alla dörrar öppna,

inklusive baklucka, o pumpar indisk pop helt från ingenstans.

Försöker överrösta festen.




 

Det är supervarmt som sagt.

Alla svetter.

De e ingen måod.



 

Vi åkte till Magomeni,
till Leos pappas hus, där han växte upp.

*Han växte uuuupp (Ken Ring-måod)

 

 



 

Här sitter jag på verandan i min bloggpostition.

Det är den bästa platsen att sova på.

Så sköönt när vinden blåser där öppe.

 

Ah, så kan de se ut.

Ibland brukar jag få reality check o ba ABÅO, jag är liksom i Afrika?

O ah då känns det fett coolt.

 

Idag har vi vare på stranden o badat.

Jag har sparkat in sand i krabbornas hål.

O vågorna har vare vilda.

 

Vi åt på restaurang nyss, ett stäle (haha, ja råka skriva stäle de ser lite rolit ut)

Iaf, stället hette Kipepeo som betyder fjäril på swahili.

 

Nu ska jag sy gardiner.

Hej så länge!






Kommentarer
Postat av: cookie

fan vad fint ni bor! spec den där baren och soffan ute på verandan var mäd! Och dina fötter på gå-bilden var också mäd haha, alltså in a good way. Dom såg liksom inte knotiga eller jobbiga ut, utan det var mer beyonce fötter.

vad gjorde ni mer på nyår?

2010-01-02 @ 21:51:08
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: cookie

ta kort på hela huset så man får se, alltså framifrån sådär

2010-01-02 @ 21:52:21
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja vad kul ni verkar ha...! Jag har kommenterat som synes....!:)Kramar

2010-01-02 @ 22:08:20
Postat av: elena

ska kommentera också så du inte klagar-läser annars 20 gånger minst allt-det är jätte fint o ni med Leo är fina fast det vi vet redan... kramar kanske för första gången under det nya året

2010-01-02 @ 22:58:49
Postat av: reban

saaamooosaaaa !!!!!!! åååååh, vad gott!!

2010-01-02 @ 23:16:01

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback