Flyttar till andra sidan red line.

Fan..jag e lite sjuk.
Eller ah inte sådär att ja hostar me tungan ute eller så.
Jag har bara grova braum-problem.
Vågar knappt hosta.

Jag har nog fått turistdiarée.
Är inte van vid Sverige.

HAHA, kolla mig liksom, spelar som att jag vare borta i flera år.

Men faan, de e inge kul.
Fast de finns dem som har de värre.
Man ska inte klaga.

Imorn får vi nycklarna ti vår lilla vindsvåning.
Leos och min.

Eller ah, Leos om man ska vara korrekt.
Jag är bara en bonus.
Som tillför glädje o trygghet o mat på bordet o vikt tvätt.
Men de e ju bra det med.

Vi har handlat lite på i.
Fan. må+ste på toa brb.




Äe, nu vill ja inte va me längre.
Ska ligga o vila lite.

De e inte ens måod o skämta, jag mår på riktigt braumigt.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback