Fotbollssöndag.


Fan va nice helg!

Igår vart de måod på Moses aka Mose Backe.
Idag kom pappa, Cookie+Fernando o Alex hem till oss på lunch.
Sen kom Elsa och var lika tårögd av skratt som vanligt.
Det har vare jättetrevligt.


Hela dagen har det dessutom vare som jag förstått viktiga fopollsmatcher.
Inte lika trevligt men ah.

Just nu är alla Leos vänner här.
*tuffa grabbarna. "Eyyy luussnäää!"

Så de bara höga killröster o fopollsnack o hög tvnivå.

Då o då kommer Leo ti mig o frågar om allt e okej.
Hahah, ah de lite gulligt.

O som den förstående flickvän jag är så ler jag bara o accepterar allt.
Men jag har INTE lagat nå mat till dom.
Äe..så kul ska dom inte få det.

För då kanske dom får de till en vana o ba aaa men va bra,
ma ka gå hem ti Lio o kolla fopoll för hans guss
kommer laga mat de chock najs bror ja sejje tirej.

OJOJOJOJ SHIT nu skriker dom o hoppar på soffan.
Hoppas den inte går sönder.
O hoppas inte grannarna klagar.
Gösta, Sigvard o grabbarna, dom är nog inte riktigt vana vid det här..
Det enda de brukar höra om dagarna är väl hur väggklockan tickar.

Aja.
De ba o gilla läget.

 

En liten bild på mig från Bar Brazil igår.

Det var besöksrekord där.

Gick knappt att röra sig.




Kommentarer
Postat av: cookie

det finns en egon i din port.

2010-01-25 @ 23:20:09
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: EMIIIL

YO!



KUL ATT SE DIG I LÖRDAGSNATT.



JAG HAR CA FEM ÅR FÖR SENT BÖRJAT BLOGGA.



LÄGGER UPP GAMLA KLASSIKER FRÅN YOUTUBE. 50-90-TAL.



emilstrada.wordpress.com!!!!



KRAM Empooo



2010-01-27 @ 10:38:17

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback