Guten morgen!


Aaaah vad skönt jag sov inatt.
Det kändes faktiskt nice att vara hemma
en fredagkväll - nåt som typ aldrig brukar hända mig.
Men nu längtar jag hem till lägenheten hela tiden för den är så mysig.
Speciellt nu när det är så kallt ute också.

Fast nu ska jag hoppa i kläderna och åka till stan
o möta kusin E:et, o sen hem till papa och röja undan lite.

Ska visa bilder lite senare.

Hej så länge!

Ah just det, köpte lambi 24 rullar för 50 spänn.
Det var väl kul?
Höhö


 

Bäder den ever.

Haha, om man fick välja en favvobild på sig själv

skulle denna vara min.

 

Men den har jag redan förbrukat va?

Eller? Ah jag vet inte.

Nu tar jag den igen för o fylla ut.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback