Last day in Tanzania.


Faaan, jag vill inte åka heem!
Men men..

Det har vart så spännande och kul här i Tanzania.
En riktig upplevelse.

Men det blir absolut INTE sista gången jag sätter min fot i Afrika.
Hit måste jag komma många fler gånger.
Vill boka min biljett redan nu.


 

Men jag är väldigt trött nu.

Det har varit en lång dag.

Men en bra sådan.

Har mest åkt bil.

O promenerat i stan o kollat på folk.

 

Och hälsat på små söta barn.

 

 

MZUUNGUUU!!

Ropade alla barna i kör när vi åkte förbi med bilen.

(Betyder viting)

 

 

Aså..så fiiina..man smälter..

 

 

Han med tröjan över huvudet var en riktig bädboy.

Han kastade en liten pinne framför bilen för o visa hur tuff han var.

Hahah.

 

Äe, nu är det dags att sova.

Imorn kväll åker vi tillbaks till kylan.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

och Vilken kyla...men du kommer till mama o papa osv

2010-01-13 @ 23:34:25

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback