VARFÖR?

ASÅ NEEEEEEEE-EEE!

Varför är det bara en timma kvar tiss vi åker ti Tanzanias arlanda?
Varför kom solen tillbaks IDAG och inte för två veckor sen?
Varför har inte Leo packat?
Varför sitter jag och bloggar när det är strezzmåod?
Varför..........varför?

Jag frågade Leo massa varför nu.
Varför saker är varför.
Men han undrade bara varför jag höll på som jag gjorde o gick iväg.
Helt torr.

Det är jättejobbigt när man är på skojhumör o folk e som ett streck.
Fast ah, det är bara jag som packat i tid.
Leo packar i otid.

Haha..nee..men han har en grej för o tävla om vem som e snabbast.
Han får alltid sitta o vänta på mig o påpekar det stup i kvarten.
Men nu är jag före, så det känns nice.

Ska kolla att jag inte glömt nånting nu.
Höhö.

Ses i Sverige!

Är bäk in Sviden runt 12 snåret imorn.
In shalla, så att säga..

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback