Vi torkar mer än bara näsor.

HAAALÅI!

Sitter i vår fina lilla lya.
Aså den e så jääääla fiiwn *tårögd 14iZz.
Här ska vi sova inatt.

Ooo vi bliv glaaad *Makaka-röst
Fast jag har inte drage hit alla mina ägodelar.

Ah, de e väl de som hänt.

Har fått en vagel också.
I ögonvrån, hoitjobbigt.
De e ju där ögat typ andas o lever.

Aja..har suttit här o lyssnat musik
o chillat me Leos vänner som hjälpt till o bära.
O kekat pizza o ba njutit av känslan av o bara vara här
i ett fint renoverat hem som e sådär fly med spotlight o värmegolv.
D ändå en grej.

Usch..jag skulle köpa tolettpapper.
Men DE KOSTA FÖFAN FAKIN 32 SPÄNN!
O då vare inte ens Lambi.
De va Ica.

Så jag köpte Euroshopper-näsdukar.
Shiiee...De ingee måååod!

Vi ska ändå storhandla imorn, så kan köpa riktigt toapapper då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

we've missed you pasc! =)

2010-01-21 @ 10:32:42
Postat av: Jessica

Grattis till nya lgh hoppas ni kommer trivas!

2010-01-21 @ 17:13:07
Postat av: N E T T

lägg upp bilder!!! jag vill se lägenheten och bli ännu mer avis :D



det är vodka och så var det en äppel-drinkmix som vi köpte på ica och sen apelsinjucie.

2010-01-23 @ 11:58:27
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback