Gameshow.

Lois, min nästan enda vän - och jag pratade på msn.

Jag sa att jag typ aldrig äter bröd.
Men det gör hon.
Hon har ett favoritbröd säger hon.
Njuta, heter det.

Okej, säger jag och så är det inget mer med det.

Efter ett tag får jag en länk..

Denna:

http://3.bp.blogspot.com/_g6ElpnRPYzA/S7KWVWGR00I/AAAAAAAAAUo/1m6daeZs-2s/s1600/product-njuta09-lrg.jpg


pascale säger:
haha
ja trodde verkligen du skulle visa nåt annat
hahaha
ja börja skratta högt
"bakat på de fyra sädesslagen"
lois säger:
haha asso man vet aldrig när man blir indragen i en game show
pascale, för 50 000 kronor, vilket är louise favorit bröd? och vad är det bakat på?


Höhöhö.

Ah, jag har iaf tatt en POWERWALK runt söder o kungsholmen.
Känn på ordet..PPPAAAAAAOOEEERWAAALK?
(ah nu uttalar jag det inte walk med LK, men ändå ni HAJJAR MÅOODEN ELLER HUUR!?!!?!)
Det här är värsta grejen för mig.


Jag pratar alltid om att jag ska göra powerwalks
men det blir mest powernäpz.

Temperaturen var alldeles behaglig, sjöutsikten var fin,
o alla lampor o lyktor lyste så vackert.
Jag blev till och med glad av att bara se folk sitta på uteserveringarna.
Det var typ, mitt enda sällskap.
Och musiken då ra.

Äe, mysigt var det.
Det måste vi göra om.

 

Coocke har varit pigg o på glatt humör mest hela dan.

Varit ute o tuggat i centrum.

O läst frågesport till oss.



Kommentarer
Postat av: N E T T

tack så jätte mycket det värmer.

säger detsamma, tänker på er också med allt ni går igenom nu... ni verkar så starka <3

2010-07-29 @ 14:28:11
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback