Kattlös och förslapppad.

Förslappad?
Hur tänkte jag där.
USCH!
Det låter som att jag gått o blivit gammal och inte kan hålla tätt.
O att min rumpa inte kan hålla sig från att prutta om jag typ, hostar.
Iaf, skit i rubriken.

Hielo!

Itz Sergei! From Rasha!
You rimembr miie?

Fan vad utvilad jag är.
Nästan lite föör utvilad.

Sovit typ..ah..kanske 12 timmar.

Skönt o vara ledig, men segt ändå.
Jag är så dålig på att aktivera mig nowadays.


 

 

 

Så här uttråkade har vi varit.

Vi hittade ett uttklipp ur mammas damtidning.

Höhö.

 

 

 

 

Susanna, tjejen som hade katten kom och hämtade honom igår.

Det känns lite tomt.

Han som var så mysig o vakna bredvid.

Nu vaknar jag själv.

Äe, men honom gillar vi.

Lilla lillen.

 

Nä nu, måste jag faktiskt aktivera mig på riktigt.

Borde gå ut på en powerwalk, o till gymmet.

Har inte tränat på skitlänge.

Man mår ju faktiskt mycket bättre av att träna.

Men men, lättare sagt än gjort.

 

Hej svej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken land kommer du ifrån? :D

2010-07-28 @ 14:24:15

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback