Kattvakt.

He-heej allesammans!

Päc is bäk.

Nästan.
Ah jag vet, "The usual"
Jag säger alltid så.

Men ah, ni förstår nog när jag säger att jag har fullt upp.

Jag mår iaf bra.
Cookie mår hyfsat bra, men hon kräks helatin..och är jättetrött.
Hon kämpar på hon..
Imorn ska hon få cellgifter igen.

Sen ska vi vara <3.
Om hon inte e sovig.
Eller jo, jag kommer ju va bräve ändå.


Har iaf jobbat en massa, och festat på helgerna,
o kramats med Cookie, o mamma o ah, haft mina nära o kära kring mig.

Men just nu är jag emsam, med en liten katt.
En killkatt på ett år som jag är vakt till.
*Jäk kom i gud tiid.

Hoitsööt e han.
Men jätteblyg o rädd.


Han har vare här me bara mig i typ en timma nu.

Först låg han bara i sin bagagekorg.
Så fort jag tittade på honom borrade han ner huvudet under sin filt.
Liiiillaaa!


O när jag stod o diskade, vände jag mig om för o kolla om han var kvar i korgen, då cätcha jag honom me o titta på mig. FORT tog han in huvudet igen o gömde sig.
Helt liten.

Men nu har han vågat sig ut,
o paxat en mysig plats i min säng.
O nu leker han på golvet med mitt hårband och ett godispapper.
Han har det bra.

Men min fråga e..måste jag liksom...
bära honom ti köket o ba HÄR står din matskål?..

Bära honom ti badrumme o ba. HÄÄR ska du take a leak, o make puupuu.
Jag vet inte.

Snart kanske.
När han börjar gilla mig mer.

Men nu ska jag dusha o förbereda mig för o sova.
Måste va i säng 23 prick annars vet ni vad som händer...





(alltså att häxan kommer o tar mig)


 

 

 

Ah just det..jag har rakpermanentar håret.

Eller ah..det är inte så rakt kanske men ändå.

Det är skillnad!

Har ju alltid sagt att jag inte ska göra det,

men Cookie gjorde det precis innan hon fick reda på cancern,

o de va jättefint, o hon peppade mig.

Så jag gjorde det.

 


 

 

Cookie testar olika frisyrer innan all hår försvinner..

Men det har börjat nu..

Hon är fin i allt!

Min älskling..

Ja, hon har inte uppdaterat sin blogg så mycket som ni säkert sett..

Men hon skriver när hon orkar. =)

Ibland kanske jag kan hålla er lite uppdaterade.

 

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Mika

Åhhh vems katt?

2010-07-16 @ 18:38:45
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: Jessica

Den ser opalitlig ut, lomsk pa natt satt....Akta dig den kanske vill ...

2010-07-25 @ 08:17:17
Postat av: emma

Hej! :)



Frågestund pågår just nu, vill du veta någonting eller har någon fråga du vill ha svar på? Så har du chansen nu. :)

Vill du inte delta? Förlåt, radera kommentaren och ha det bra! :)



PS. Seriösa frågor är roligare än onödiga frågor. ;)

2010-07-26 @ 18:49:58
URL: http://vildflicka.blogg.se/
Postat av: Pascale

Mika - det var en kompis till elsa som har katten =)

2010-07-27 @ 14:40:36
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback