Sova sjukhus.

Häj graabbaar!
Vilken låång dag.
Hade lite svårt att koncentrera mig idag på jobbet.
Så imorn är jag ledig.
Skönt..
Åkte direkt till Cookie o umgicks med familjen,
tog en taxi tur o retur hem bara för att hämta kläder.
Så nu är jag på sjukhuset igen o ska sova här.
Cookie duschar just nu så hon e bacillfri till sin operation imorn.
Idag satte de in en CVK-kateter.

Det är en slang som sitter på halsen, där man sprutar i medicin o sånt.
Det är mycket smidigare att ha en sån än att bli stucken stup i kvarten.
Hahah..idag åt Cookies kille chips o frågade henne ifall hon ville ha.
Hon ba:
- "Nä, man kan få cancer av det."
Hahah..så började vi alla skratta.
Ah, hon e precis som vanlig.
Just då var hon lite nerknarkad.
Hon blir fett rolig då.
Säger knäppa saker o bara..är avslappnad.
Inget är en grej.
Äe, det gillar vi.
Aja, nu ska vi mysa!
Hon ba, ey, vänta...
*tar upp sin hand låååångsamt för att göra peace-märket.
Lillbella är orolig över sin faster.
Men ändå glad, för vi spelar kort och har kul.

 

Storebror Morris är vår programledare som läser upp spel-frågorna.

 

 

Jag får kramas hur mycket jag vill.

 

Så! Det var lite av dagens bilder tagna med min iPhone.

Just nu försöker jag hålla Cookie vaken för hon måste bajsa.

Men är lite trött av medicinerna.

Hahah..

 

(förresten..allt jag skriver har jag tillåtelse från henne att skriva.)

Så att ni vet o inte ba tänker: "aso halåaaah,

hon e fett tasski aso mot sin syrra som säger så!"

 


Kommentarer
Postat av: helena

Fina bilder.

Jag tänker på er.

2010-07-04 @ 19:57:41
Postat av: N E T T

tack gumman <3

tänker på er, blev så chokad när jag gick in och läste era bloggar, låter kanske lite konstigt för att jag inte känner er osv men gör ont i mig att andra ska behöva gå igenom samma skit och känslan man går runt med. ta hand om er!!!

2010-07-07 @ 21:46:02
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Vicky

Christelle.. hon kommer klara det här. Hon är en stjärna som lyser igenom allt mörker!

Tänker på er vackra systrar och hela familjen, bra att ni är tillsammans så mycket, jag tror att det hjälper mycket! Fortsätt vara starka och positiva!

Kraam <3

2010-07-17 @ 21:13:58
URL: http://twinhood.blogg.se/
Postat av: Anonym

min söta söta bella..

2010-07-23 @ 09:00:59

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback