ALÅO.

Typ hej.

Faaan vad trött jag är.
Varje dag.

Var på kryssning i helgen, och sov typ noll timmar.
O då har jag bara låtit måoden vara på den inställningen.
Att jag är trött och inte fått någe sömn.

Eller ah, det har jag inte heller fått, o jag har kommit in i träningsmåod igen.
Så, a-ah.

Hahah, nu låter det här som en enda
stor bortförklaring ti varför jag inte bloggat.
Ah, annars äre inge spec som hänt.

Jag har fått utslag i hårbottnet, precis vid hårfästet, typ vid pannan.
O de typ pinit *assååå guuw Jossaaan!! Jag kan likSZXom inte gå uwt såhääwr!"
Så jag har använt mössa o typ hårband o fotsvampsmedel på.
Men ah, jag tror inte det hjälper.

Har haft utslagen sen Tanzania typ o nu har det blivit värre.

Ah, jag har supertorra hälar också, om nån vill veta.
O hela min hud är jättetorr, så det jag vill komma fram
till är att jag har en bäd-skin-day o allt e bara jobbigt.
O min jävla visdomstand mördar min kind.
Har ett stort sår i kinden som bara växer o växer för att tanden står i vägen.
OH, ALLT ÄR SÅ JOBBIGT JUST NU!

Men på löda o på sönda ska jag hem ti mi mamma o pappa o
ti mi mormor o då blir allt bra igen o jag kan få vara liten
o få mat o bara få "let loose".
O slippa vakna tidigt på morgonen.

Oh..jag längtar.
Hejdå.


Ah, ni ser, jag hade inget skoj o berätta.

Ps. Ramlade på väg hem också.
På rumpan.
Men jag landade iaf mjukt.

 

Glada männcher.

Eller ah, det ser bara ut som att jafg är glad.

Jag verkar iaf vara den enda närvarande.

Eller kanske den enda kamera-glada.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt det skulle vara om tanden skavde hål så att den petade ut lite från kinden. Som ett litet horn liksom. Ingen skulle vilja krama dig.

Nu började jag tycka lite synd om dig, som om det var på väg att hända. Men tänk att man kan krama med den andra sidan i så fall. Om du inte har på båda. För i såfall blir du nog ogift och omslagsflicka på "En ding-ding värld".

2010-03-15 @ 00:38:53

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback