ARABISKA NATT.

Jag har en arabisk kväll med mig själv.

 

Visst passar det att man borde måla sina tånaglar till denna låt?

I typ vinröd färg.

Eller bara vanlig röd.

Vanligt röd är bättre.

Ah o när ja ändå håller på kan jag vaxa muchen också.

 

Ohh, jag vill vara jättetjejig och hemlighetsfull på den här låten.

Som att jag är i en indisk kärleksfilm, då jag inte få ha pojkvän.

O en kille jag e kär i springer efter mig.

O jag gömmer mig, helt hemlighetsfull.

O han letar o letar, o ja bara sprigner o springer.

Tillslut ser han mina stora djupa ögon bakom en buskage typ.

O då springer jag igen.

 

Vi har aldrig ens pratat, bara sett varann.

Han är brorsonen till pappas kompis.

Dom kom över o drack te i glas tidigare.

O jag serverade teet- o gav en snabb blick o tassade in till köket igen.

Ah..typ så känns det när jag hör den här låten.


Nu ska jag kramas med min Leo som jag får vara tisammans med,

o som jag aldrig gömt mig för bakom en buske.

Hahah!..tänk ifall jag hade lekt indisk film med Leo,

o lekt hemlighetsfull o gömt mig typ bakom badrumsdörren.

Han hade ba..helt stelt - "Pascale, vad gör du?"

 

O så hade jag smugit fram efter ett tag, när jag insett att han inte förstår

o ba....." - Inget.....*nedstämd

 


Kommentarer
Postat av: Victoria

HAHAHAHAhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-03-17 @ 13:43:51
URL: http://twinhood.blogg.se/
Postat av: Elsa

ah du. Fantasin har verkligen inga gränser för dig

2010-03-17 @ 20:45:15
Postat av: cookie

hahahah jag brukade tänka så i mitt huvud när jag var liten. när jag va inne i min bollywood mode, jag brukade leka så, fast ah, det fanns ju ingen kille på riktigt. Sen kunde typ du komma in i rummet o shadder my miserable dream for me:(

2010-03-19 @ 18:18:23
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Unknown to science

HAHAHAHAHA skön humor, skriv mer o oftare :D

2010-03-20 @ 13:57:07
Postat av: B.

hahahhahha din humor dödar. skriv oftare!!

2010-03-21 @ 16:25:41

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback