ASSÅ GUHHMAAN!


I fredas hängde jag mä mina arbetskamrater ut på krogen.
Vi skulle ha avskedsfest för Niklas som flyttade hem ti Orust.
Ååaah, de var jättekul.

Jag åkte liksom ut till Upplands Väsby för att gå på en närkrog som heter Magget.
Hör ni....."Magget".
Magasinet, men alla där säger "Magget".

O ah, JAG är ingen krog-människa.
Jag går inte ut o "tar en öl".
Jag brukar inte köra "after work".

Men äe, jag gillar mina arbetskamrater så mkt så de va ingen måod.
Vi umgås trots allt 24/7 typ.

 

Så här såg det ut på krog-toaletten.

På tjejtoan.

Aså..GUHHMAAAN!!

Josssaaan!!

 

Carroooow!!

 

De ba skriker fjortiZz här.

 

Ser ni vad det står?

 

"Jockeeeaah, du är mitt liiw!

Jag kan tywp inte leava utan deeeiyy!!

 

Asså, min kärlek tirej e greeenslööös!"

Hahahah!

O de roliga e, att Jocke kommer aldrig ens få se dedär meddelandet

eftersom det var på tjejtoaletten o ah,

Jocke kommer förmodligen inte gå in dit.

O om han ändå gör det,

hur stor e sannolikheten att han går in på just den toaletten av tre?

Äe..inte så stur va.

O han kommer säkert ändå va för full för o märka

att de står en liten text dedikerad

JUST till honom o inte till någon annan Jocke..

Det finns ju trots allt fler killar som heter så.

 

Så himla patetiskt, oh!!

Jag hatar sånna tjejer.

Hahah.

 

Sånna som måste "gråta ut".

Näei, nu är jag elak.

Men det var så typisk krogstämning det kan bli.

Alla var där.

Sanna nyss fyllda 18..

Pia, 44.....

Murat, nyanländ från Irak letar blonda flicka, svenska flicka...

Ah, men alla var där.

Jag hade kul iaf.

 

 

Jag, Niklas o Annika.

VI TRE!




Kommentarer
Postat av: N E T T

hahah älskart.



jag spritar mina händer varje gång jag ska smörja in den använder också Bepanthen.. försökte skrapa/pilla lite igår men ser inte ut och hända så mkt förutom att jag blir röd?!

ska försöka lite idag igen, men de kanske är försent!? hehe

2010-03-04 @ 12:57:27
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback