Orkar bara ligga i fosterställning.

haha, ja råka posta ett inlägg från mobilen fastän jag inte ens var klar.
Det blev helt b.
Inte mitt sätt o skriva på.
O HELT ointressant.


Okej, nu till nåt intressant - jag började hosta asmycket nu i eftermiddag.
Så nu är jag sjuk från ingenstans.

Jag som hade planerat o jobba över o  jobba helg o jobba ärslet av mig.
Men nu går det väl inte.

Ska kolla serie nu o vänta på bättre tider.
Har bén o järrys hemma också.
Min vän Helena var här igår o hälsa på o vi handlade gottsaker
som vi skulle gotta oss mä.
Men vi glömde bén o järryssen.
Men det är okej.
Vi hade kul ändå.

FAN vad jag hatar att jag alltid blir sjuk.
Min kropp har liksom, NOLL kontroll över sig själv.

Aja. Nu ska jag kolla serie med Liow.
Han blir aldrig sjuk.
Bara när han inte pallar jobba.

Haha..skoja.

 

Me right now.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på dig!

2010-03-25 @ 11:51:52
Postat av: Elsa

wow. sådär brukar d se ut när skärmen blir mörk o jag kan se min spegelbild i laptoppen. då skäms jag tillomé för mig själv

2010-03-26 @ 00:01:16
Postat av: fritto

men asså, roligaste bloggen jag döör. har hittat av en slump o läste lite gamla inlägg, skratta så ja kissa på mig typ. bästa va ju han som la en rökare på planet så du spydde hahaha sick! du skriver skitkul ju. keep it up!

2010-03-27 @ 21:56:02

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback