Fullt hus.

Trött jag är..

Idag har vi haft familjeträff heear i hämmet va.
De har vare jättetrevligt o kul att samlas o så.
Grillat har vi gjort.
Äe..Webern har fått jobba bra idag.
Honom gillar vi. (Ah han är en kille)

Hahah..nu måste jag ta en kort pause i skrivandet för att fundera ut
om våra andra gädjets i hemmet är killar eller tjejer.

Jag funderade ju riktigt länge ifall Babyläp(min laptop) var en kille eller tjej.
De kändes bäst med att han var en kille.

Vår ismaskin är en tjej.
Äggkokaren - tjej.
Tvättmaskin - tjej.
Grillen - kille.
Dammsugaren - kille ("hon suger bra", "han suger bra", det måste bli en han)


Kolla, man kan inte rå för det, men nästan alla gädjets blir tjejer.
De e bara för att tjejer är de som använder dom.



 

Jag glömde bort att knäppa fler kort.

 

 

Stackars hund.

Min brorsdotter Bella, 4 år glömmer den här hunden överallt.

Han kan inte betyda så himla mycket.

Sist blev han kvarglömt på toaletten hos mina föräldrar.

Man ser att han är ledsen i ögena.

 

 

 

I fredags drog jag fram symaskinen.

Sydde jag på tyg på våra tvättkorgar.

Innan var det bara vit tyg på.

Nu blev det mycket finare.

 

Aså, vi har knappt fixat nånting här hemma sen vi flyttade in.

Det är lite tråkigt, man vill ju ha ett personligt hem.

Inte som att man sitter i en väntsal på vårdcentralen typ.

Så jag tänker fixa till lite smått nu till nästa löning.

Utan att förvarna Leo.

Det är knappt att han märker ändå.

Killar märker inget.

Dom mår bara bra om dom får mat i magen.

 

Lite fler bilder från helgen:

 

 

Grillmästarn.

Höhö!

 

 

Simon vill se vad som försiggår ut på balkongen.

Va ere föö mååod?! Frågar han.

 

 

Jag visar måoden.

 

 

Sen hackar jag lök - väldigt jobbigt.

 

 

Kvinnorna står i köket.

 

 

Folk chillar i vardagsrummet.

Typ hänger på youtube.

 

Äe, men det var allt för idag.

Nu ska jag sova.

Gonatt!

 

 

 


 



 






Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback