Weber Q140.


Hiellooo! Im from Rasha!(Russia)

Hahah, jag gillar att ha olika hälsningar.
Idag är jag rysk utbytesstudent-kille, 27.
Twentiséven.

SWIEDEN izzz..eehh..izz gutt...*gör tummen upp
Budd eeaahm... Rasha is bedr.







 

Titta!!

Låt mig få presentera Weber Q140 - vår nya fina elgrill!

Eller ah, nya o nya, som om vi haft en gamma tidigare o behövde repleysa.

men äe så vare inte.

Vi hade ingen alls o mannen hade blive inspirerad av han grill-killen på Solsidan.

 

 

Aså, FAN vad jag älskar min KAMERA, den ger så fint ljus när man fotar utan blixt.

Men nog om den.

Nu ere Weber Q140 som måste få stå i rampljuset.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAAHHA!

ÅHH big up big up till dig vännen!

I'm fram Rasha bidjeZ

2010-05-11 @ 00:05:03
Postat av: Anonym

Skriv oftare!! Du sprider oss läsare glädje!

2010-05-11 @ 00:05:45
Postat av: Fatima

sta i rampljuset hahaha

2010-05-11 @ 00:29:46
Postat av: cookie

åh va nice, hur mkt kostaren?

2010-05-13 @ 20:11:13
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du! Är grillen bra eller? Vi köpte en elgrill på typ.. Jula? Som SÖG. det gick verkligen inte att grilla, den typ.. höll maten varm haha! Rekomenderar du Weber Q140 är min fråga alltså? =)

2010-06-10 @ 13:37:11
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback