DU GÖR JU MED FLIT!

Du GÖR HELT MED FLIT ÄLSA!!
Ropade jag precis och pekade med darrande hand mot henne.
En ajabaja-pekning.
På skarpen.

Ah, nu sitter hon o sängen o äter hoipps.
Bara för att jag varit på gymmet o humpat o allt.
När jag kom hem så kollade jag i köket vad jag skulle äta.
Då säger hon:........det finns skagenröra Pascale.

Det är bara för att hon inte tränar.
Hon tränar..............INTE! Med mej!
O hon vill typ att det ska vara lika.
Verkar det som.

Men ah, jag är strong like bull!
Ah, visst jag åt skagenröra.
Men jag tänker INTE!! Äta hoipps..estrella mmm..med vinägersmak.
Näe, jag tänker inte äta det.
Jag har inte humpat i onödan.

"Assssåååw humpa betyder knölla du vet de vahh?"

Säger hon nu, JA jag vet att det betyder det, men inte för mig!
Inte på Pascale-språket.
På Pascale-språket betyder det att man kör Crosstrainer.





Gammal goding.



Kommentarer
Postat av: annette

träna miggggggggg

2010-11-26 @ 01:10:55
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback