Helg, äe de gillar vi.


Hielo!

Jag brukar alltid alltid lussna haha oj LYssna med y, på musik.
"Eyy luussna bror , ja säjje tirej"

Och som vanligt satte jag på musik,
men så kändes det som att det var nånting som störde mig i livet.
Så stängde jag av musiken o ba. abå. Det var musiken?!
Fett otippat för att vara Pascale.

Så nu sitter jag här, i tystnaden och bara är.
Kan vara rätt skönt det med.

Har haft en bra och spännande helg.
Eller ah..spännande var väl o ta i.

Men den har varit händelserik.
Träffade Annika - sjukt längesen var det.
Vi hade mkt o cätcha upp osv.

Vi gick på Stand Up och kollade på Mr Ahmed.

 

Vackra färgstarka kvinnor.

O det säger jag inte bara för att en av oss har en färgglad tröja.

Utan för att dom verkligen ÄR det!

 

Ahmed med de fina dreadsen.

Och de lamea skämten.

Haha nä skoja, han kan väl slå till ibland.

 

 

Om det är NÅN som kan dansa med känsla då ere Haily!

Guuurlfrieend got attituude!


 

Alla ville hålla i lille Zion.

Han ba fick va me o flänga överallt.

Lilleen.

 

 

Men han var mest trött och behövde sova.

Som vilken bejbi som helst.

 

 


Äe nu ska jag och min Wifie åka till IKEA och ikea oss lite.

Vi åker bil numera.

Hon e bilman och kör med höklackat.

Jag sitter bredvid med underbett.

Typ skamsen för att JAG inte också fixat körkort än..

 


Kommentarer
Postat av: Atii

Vilka fina naglar!!Gör du dem själv eller!

Keep up with the good work förresten! DIn blogg e awesome. Fattar inte varför kenzas kan vara på topp..

2010-11-07 @ 23:45:41
Postat av: Pasci

Tack! Jepp dom är mina egna och jag målar dom själv..Kul att du gillar min blogg! =D

2010-11-07 @ 23:54:57
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback