Socahelg.


Ääluu baabaa! *Arabisk tjej svara i tele

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft.
Äe..det blev inte mycket vila för mig.
Men det är okay.

ÄE! VIIIEELA DE...DE KAN MAN GÖRA NÄ MAN DÖÖR VA!
*Roffe, 46 på bygget.


Har spenderat helgen med nära o kära.
Dansat massor och bara, ah njutit av livet kan man säga.
Mamma var i hiemlandet...kom igor.
Pappa gick...hemta tille....arlanda.

Min momma hemta til mee...bulgariska korv..
och ost do vet, mike brå - besta ost! Jak sejr tl deey!
From min lant..en gonk do ska smaka den!


Också jag få....bolgariska handcréma do vet.
Ska bli mike mjoooka do vet..oooh...som finns inte på jorden!
*pappas kompis från kongo-voice.

 

 

 

 

 

 

 

Äe, det var väl lite smått o gott.

Nu måste jag pallra mig iväg till jobbet.

Hare grabbar!

 

 


Kommentarer
Postat av: Samuel Harman

like the pics

2010-11-15 @ 19:54:21
Postat av: :D

Galet nice att alla i din familj inklusive dig själv ser så ofantligt bra ut!

2010-11-16 @ 13:54:24
Postat av: George

chokladen såg också fin ut

2010-11-17 @ 23:11:03
URL: http://snorhornet.blogspot.com
Postat av: Fatima

Fina Familjen!

2010-11-19 @ 03:42:28
URL: http://foljfatima.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback